O mnie

Moje zdjęcie
Ohayo! Na tym blogu jestem znana jako Aoi-chan, tak do mnie mówcie :3 Bardzo lubię gotować. W przyszłości chciałabym zamieszkać lub przynajmniej wyjechać na wakacje do Japonii. Uczę się języka japońskiego. Kocham wszystkie koty na świecie :>

poniedziałek, 18 lipca 2011

Regulamin mojego bloga

Oto regulamin tego blogu : 
Ogólnie :
  1. Zamieszczane na blogu przepisy są moimi przepisami, że są podobne to nie znaczy, że "ukradłam" komuś przepis.
  2. Nie zawsze będę wstawiać zdjęcia do moich przepisów, ponieważ czasami zapominam tego zrobić.
  3. Czasami będę zamieszczać także ciekawostki, wskazówki i porady odnośnie przepisów, produktów.
  4. Jeżeli chcesz zamieścić gdzieś moje przepisy, lub zamieścić moją stronę na swoim blogu na początku spytaj się mnie czy możesz.
To co możesz robić :
  1. Komentować moje posty.
  2. Oceniać je.
  3. Zwracać mi uwagę jeśli popełnię jakiś błąd.
  4. Przygotowywać moje przepisy.
  5. Korzystać z porad.
To czego nie możesz robić:
  1. Obrażać mnie.
  2. Kopiować moich przepisów, bez mojego pozwolenia.
  3. Używać wulgaryzmów.
  4. Zamieszczanie linku do mojego bloga, na swoim blogu bez mojej wiedzy.
Proszę abyście się do tego regulaminu stosowali :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz