O mnie

Moje zdjęcie
Ohayo! Na tym blogu jestem znana jako Aoi-chan, tak do mnie mówcie :3 Bardzo lubię gotować. W przyszłości chciałabym zamieszkać lub przynajmniej wyjechać na wakacje do Japonii. Uczę się języka japońskiego. Kocham wszystkie koty na świecie :>

wtorek, 19 lipca 2011

Japoński desterek-banany w tempurze

Hej!
Dzisiaj wieczorem miałam wielką ochotę na coś słodkiego. Nie posiadałam żadnego batona, ani cukierka :( miałam jednego, jedynego banana. Pomyślałam chwilę i przypomniałam sobie mój ukochany japoński deser-banany w tempurze, czyli cieście :) bez zastanowienia postanowiłam to zrobić.

Składniki :
- 1 banan
- około 1/2 szklanki mąki pszennej
- 1 jajko
- łyżka wody przegotowanej

Przygotowanie :  
  1. Łyżkę mąki wysypać na talerzyk.
  2. Pokroić banana na mniejsze części.
  3. Obtoczyć banana w mące.
  4. Do miski wbić jajko, dodać resztę mąki i wodę.
  5. Dobrze rozmieszać aby nie było grudek.
  6. Ciasto nie może być za gęste ale nie może być też za rzadkie.
  7. Obtocz banany w cieście.
  8. Smaż na głębokim tłuszczu, aż ciasto się zarumieni.
  9. Podawaj z sosem czekoladowym (nie jest to konieczne)
Jest to pyszny deser, który przypadnie do gustu każdemu kto lubi banany :)

3 komentarze:

  1. mnie by przypadł do gustu zapewne taki deserek...jeszcze sos czekoladowy i jestem w niebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno by Ci przypadło do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze obciągasz honey?

    OdpowiedzUsuń