O mnie

Moje zdjęcie
Ohayo! Na tym blogu jestem znana jako Aoi-chan, tak do mnie mówcie :3 Bardzo lubię gotować. W przyszłości chciałabym zamieszkać lub przynajmniej wyjechać na wakacje do Japonii. Uczę się języka japońskiego. Kocham wszystkie koty na świecie :>

poniedziałek, 18 lipca 2011

Naleśniki czekoladowe.

Witam!
Wczoraj wstałam bardzo wcześnie (przed szóstą rano!) i postanowiła zrobić mojej rodzinie pyszne śniadanie. Kilka minut się zastanawiałam, ale ostatecznie padło na naleśniki czekoladowe. Wszystkim okropnie smakowały. Więc postanowiłam podać ten przepis Wam :)


Składniki :
- 1 jajko
- około 3 łyżki mąki pszennej
- 2-3 łyżeczki kakao
- 2 łyżeczki masła
- biały cukier według uznania
- 3/4 szklanki mleka
- 2 łyżki oleju

Przygotowanie :
  1. Rozpuść masło w małym rondelku, zdejmij z gazu i odczekaj aż trochę ostygnie.
  2. Do miski wbij jajko, wlej mleko, wsyp mąkę, cukier, kakao i dobrze rozmieszaj, aby nie było tzw. grudek. 
  3. Masło które już ostygło także wlej do miski i zamieszaj.
  4. Na patelnię wlej olej i dobrze rozgrzej.
  5. Rozgrzany olej wlej do miski z ciastem i zamieszaj.
  6. Smaż na niewielkim ogniu.
Czekam na opinie, smakowało wam? Niestety nie wstawiłam zdjęcia, bo robiłam naleśniki wczoraj, więc nie pomyślałam że zdjęcie tej potrawy może się przydać :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz