O mnie

Moje zdjęcie
Ohayo! Na tym blogu jestem znana jako Aoi-chan, tak do mnie mówcie :3 Bardzo lubię gotować. W przyszłości chciałabym zamieszkać lub przynajmniej wyjechać na wakacje do Japonii. Uczę się języka japońskiego. Kocham wszystkie koty na świecie :>

poniedziałek, 18 lipca 2011

Ostre kąski z piersi z kurczaka

Dzisiaj postanowiłam zrobić obiad, a ponieważ miałam pierś z kurczaka, zrobiłam moją ulubioną potrawę "obiadową".

Składniki :
- pierś z kurczaka
- przyprawa do gyros (ilość przyprawy według uznania)
- przyprawa do shoarmy (ilość przyprawy według uznania)
- zmielona ostra papryka chili (ilość przyprawy według uznania
- olej

Przygotowanie : 
  1. Pokroić pierś z kurczaka w małą kostkę.
  2. Na patelnię wlać troszkę oleju i włożyć pokrojoną w kostkę pierś.
  3. Smażyć na średnim ogniu, aż pierś zrobi się "biała" 
  4. Dosypać przyprawę do shoarmy, do gyros. Na końcu dosypać ostrą paprykę chili (według uznania).
  5. Dusić pod przykryciem około 10-15 minut, co jakiś czas mieszając.
Mówię Wam one są pyszne! Ale nie przedobrzyjcie z papryką chili ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz