O mnie

Moje zdjęcie
Ohayo! Na tym blogu jestem znana jako Aoi-chan, tak do mnie mówcie :3 Bardzo lubię gotować. W przyszłości chciałabym zamieszkać lub przynajmniej wyjechać na wakacje do Japonii. Uczę się języka japońskiego. Kocham wszystkie koty na świecie :>

sobota, 6 sierpnia 2011

Idealne śniadanko-jajecznica z pomidorami

Witam!
Przepraszam Was, że tak dawno nie pisałam, ale miałam swoje powody. Dzisiaj podam Wam przepis na pyszną jajecznicę z pomidorami, idealną na śniadanie.


Składniki :
 - 2 jajka
 - pomidor
 - natka pietruszki (opcjonalnie)
 - sól (opcjonalnie)

Przygotowanie :
  1. Do garnuszka (średniej wielkości) wbić jajka.
  2. Sparzyć pomidora gorącą wodą, aby odeszła skórka.
  3. Pokroić pomidora na małe kawałeczki.
  4. Smażyć jajka, aż się lekko zetną (nie całkowicie!)
  5. Do jajek dodać kawałeczki pomidora i natkę pietruszki.
  6. Mieszać do całkowitego zcięcia.
  7. Zdjąć z gazu.
  8. Przełożyć na talerz i przyozdobić natką pietruszki.
Życzę smacznego :))

3 komentarze:

  1. Hej :) Miło mi, że zgłosiłaś swoje śniadanie do konkursu :) Mogłabyś wrzucić link też pod postem na moim blogu? http://breakfast.blox.pl/2011/08/Konkurs-na-najciekawsze-sniadanie.html
    będę bardzo wdzięczna :) bo tak będzie mi o wiele łatwiej później przejrzeć Wasze propozycje :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo smacznie. ;) Jajecznica + pomidory to udane połączenie.

    OdpowiedzUsuń